17 Haziran 2010 Perşembe

Ankara'nın Yeni Amblemi:sen nesin?

Geçen yaz Avanos'ta gidecek bar arayıp da, Ürgüp'teki "Kedinin Yeri" ne yönlendirilmiştik; Asmalı Konak bara çevrilmiş... İsme ve girişteki tabelaya bakılırsa, burası bir rock bardı. Iıh, değilmiş. Türkü bar çıktı, çoluk çocuk halay çekilen. Bi' bira içip kalktık.

Yeni amblem bunu hatırlattı bana. Sadece bunu.Buna bakıp da kafasına Ankara ile ilgili bir düşünce oluşan varsa beri gelsin.

Okuldayken hocalar fiktif ülke isimleriyle sınav soruları hazırları: Macromania, Poratakalland-Elmaland, Utopia, Wonderland...

Gökçekland.

2 yorum:

  1. bir kere daha yazıyla alakasız bir yorum geliyor benden :) başka bir yol bulamıyorum bunları iletmek için maalesef

    yeniden görüşme konuşma fikri beni çok mutlu etmişti ama napalım. ısrar etmememin sebebi benle onca zaman sonra konuşacak birşey bulamayacağını düşünen eski arkadaşımı daha fazla rahatsız etmek istememem.
    evet seni anladığımı ve sessiz kalma sebebimin de bu olduğunu bil istedim.
    kocaman sevgiler ve mutluluk dilekleri o zaman benden sana.

    YanıtlaSil
  2. Ama gerçekten öyle değil :)
    Şimdi klasik "ay çok yoğun çalışıyorum" geyiğini yapmak zorundayım, gerçekten öyle. En son 3 hafta kadar önce Ankara'ya geldiğimde bir heves sana ait olduğunu zannetiğim telefon numarasını aradım:kapalı. Bir daha bir daha...Yine kapalı. O zaman dank etti benim numarayı yanlış hatırlıyor olabileceğim ya da değişmiş olabileceği, turkcell sağolsun o numaranın başka bir şirket adına kayıtlı olduğunu öğrendim. Sonra ankara'dan ayrıldım ve bir daha dönemedim.
    Hikaye böyle.
    Bir dahaki Ankara'ya gelişime.
    Söz.

    YanıtlaSil