21 Temmuz 2010 Çarşamba

Reklamlar

Televizyonla pek aram olmasa da reklam izlemeye bayılıyorum.

Vodafone reklamında Orhan Gencebay "mevsim bahar oluncaaaa..." dediği an gönül telim titriyor, büyüksün Orhan Baba, arabesk yavşaklığı mıdır bu acaba :)

Aygaz Euro LPG reklamındaki Alfa benim olsun.

NTV'nin her türlü inşaat-yapı malzemesi reklamından nefret ediyorum. "boru mu bu boru mu bu" reklam jingle ını yazan arkadaş reklamın iyisi kötüsü olmaz diye düşünmüş olmalı.

Erkek evde rahat rahat Lig TV izlemek ister. Haklısınız.

Herhangi bir Adidas reklamına bırakın kötüyü, vasat, orta denilebilir mi? Beggin' remixli olana, şu ölümcül maç temalı, Raullü, Beckhamlı, Ballacklı olana, originalslara hastayımmmm...

Her sene Nilüfer'in yılın annesi seçildiği bir ülkede Arçelik'in gerçek annelerle doğal bir reklam yapma fikri süperdi.

Bacardi mojito reklamı geçen sene mi patlamıştı? Müzik, ortam... Bacardinin bildiğim kadarıyla bizde yayınlanmayan şu reklamı da 10 numara.

Renault reklamında emektarını servise getirip yeni ticari araçlara uzaylı görmüş gibi bakan amcada kendimi görüyorum, 20 sene sonra Şimşeğimle ben de öyle yapacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder