7 Ağustos 2009 Cuma

Ondan Bundan Şundan

Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada âşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.

PS//Keyfim yerinde bugün. Mersin deyim. Sabah deniz manzarasına uyanmak iyi geldi. Bir de, ve en önemlisi... Bu gece İstanbul'a gidiyorum, sevdiceği görmeye askerlik öncesi. Gitmesi keyifli de, dönüşü fena oluyor... Şiir?? Öyle esti :)

Canım şöyle sokağa çıkıp, alışveriş yapıp, süslenip püslenip (bu arada "süs" kavramım standart bir bayandan %80 oranında daha sade bir görünüşü ifade eder :D) sevgilimle buluşmak, deniz kenarında yemek, kahve, sigara keyfi yapmak, uzuuun uzuuuun yürümek istiyor sahilde; sonra da evde naz yapmak...

Ama ben neredeyim, tabi ki işte.

Muhtemelen akşam çıkıp koşa koşa otele gideceğim, üstümü değiştirip eşyalarımı toparlayıp karnım çok aç olursa birşeyler atıştıracağım, Mersin den adana 1 saat sürdüğü için uçağa zamanında yetişebileyim diye erkenden buradan ayrılacağım, gecenin bir vakti İstanbula varış....

Kendime zaman ayırabilmeyi istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder