17 Ağustos 2009 Pazartesi

Yolda güneş yükseliyordu, güneye giderken....

Adana'dan ayrıldım 10 gün kadar önce de, çok uzağa gitmiş değilim. Hayır hayır Antalya değil Mersin'e geldim.(bu açıklama benim düşünce tarzıma sahip olanlar için yapıldı; güney=Antalya :D) Deniz olan yer başka oluyormuş gerçekten, Adana nın deniz olan, daha modern, daha şehirli hali Mersin. Şöyle söyleyeyim, hani plaj kıyafeti denen bişe vardır ya, çıplaklığa en yakın giyiniş şekli, insanlar öyle geziyor burada :)) Tam habervaktim.com gibi oldu, modernizmi ahlaksızlık olarak algılayan köşe yazarı değerlendirmesi. Bu aralar İzmirli kızların rahatlığı dokunmuş ya amcalara, neyse...
Mersini başka bir yazıda anlatacağım.
Yine yollardayım bu ara.
Geçen haftasonu İstanbuldaydım. Özlemişim, hem de çok. Küçükkarabalık sevgilisini askere göndermeden güzellll bi haftasonu geçirmeye gitmişti İstanbul'a; öyle de oldu... Özlem gidermeye yetmedi tabi 2 gün; ama yine de seratonin salgımın tavan yaptığı, son ayların en mutlu, huzurlu anlarını geçirdiğim bir haftasonu oldu.
Felekten bir haftasonu çalacağız ya, The Marmara Şişli de kaldık, cumartesi akşam yemeğine suadaya 360 a gittik, pazar kahvaltısını Bebek Koru Kahvesinde yaptık...
Fotoğraf ekleyemiyorum şu anda, işte yazdığım için(kendimi de gammazlamış oldum üstlerime ehiehi). Zaten eklememin de çok anlamı yok aslında çünkü nette milyon tane fotoğraf var bahsettiğim yerlerle ilgili. Boğazda deniz kenarında yürüdük elele, Nişantaşı'nda reasürans havası yaşadık, ikoncan gördük :)) Evimin önünden geçip nostalji yaptık, kendisi benim yalnız yaşadığım ilk ev olması ve sevgiliyle paylaşılması sebebiyle çok özeldir benim için.
Diyeceğim odur ki, keyfimiz yerine geldi veee asker ocağına yolladık sevgiliyi... Kısa dönem İskenderun :)) Çok temiz kalpliyiz sanırım ;)

Budur...

Bu ara Mersin Hilton da kalmak durumunda olmam ve adamların 2009 yılında internetin bilmemkaç dk sına bilmem kaç euro ücret istemesi nedeniyle yazamıyorum çok sık.
Otelin tek güzel yanı tüm odalardaki deniz manzarası. Hümanistim geçinirim ama; %90ı Arap turist dolu bir yer kabus gibi oluyormuş gerçekten!!!