21 Nisan 2010 Çarşamba

Siirt'te Tecavüz Dehşeti

http://www.ntvmsnbc.com/id/25084762/
İnsanlığımdan utanıyorum, bunu yapan yaratıklarla aynı havayı solumaktan nefret ediyorum.

Gerçek acı; kısa etek giyene tacizin mubah olduğu, tecavüzcüyle evlenmenin suçu akladığı, küçücük çocukların koca koca adamlara "karı" diye satıldığı, erkeğin cinsel şiddet uygulamasının doğası gereği meşru sayıldığı bir memleket burası.

Ne ilk ne de son. Buzdağının ortaya çıkan bölümü. Eğitimle zenginlikle refahla alakası yok. Beyni, kalbi çürümüş ruh hastalarının eylemleri bunlar. Ne zaman ki erkek çocuklarımızı karşı cinsi de önce insan olarak algılayacak şekilde yetiştirmeye başlayacağız, "göster amcana pipini" temalı erkeklik-güç-erk gösterisini sona erdireceğiz, ergenliğe adım atan gençleri genelev yerine sinemaya, maça götüreceğiz, bel altı küfürlerin komik değil basit anlamsız olduğunu algılayacağız, ahlaklı olmanın dini vecibeleri yerine getirip gerisini koyvermek değil de kötü niyetli düşüncelerden arınmak ve temel insani değerlere sahip olmak anlamına geldiğini idrak edeceğiz...İşte o zaman arınacağız bu toplumsal günahtan.

Olur mu dersiniz bir gün? Ben umutsuzum. Tez zamanda nedir çözüm diye düşünüyorum... Ceza... En ağırından, caydırıcısından. Korku kültürüne alışkınız biz, "sallandırcaksın bunları sultanahmette"cilerden... Geriye çevirir mi olanları, unutturur mu yaşanan travmaları, geri getirir mi kaybolan hayatları; tabi ki hayır. Ama en azından caydırıcıdır, yenilerinin olmasını engeller. Hatta ve hatta benim aklıma gelen tek ve net çözüm suçu işleyenlerin suçu işledikleri organlarına yönelik, hayatta en değerli varlıklarına!!!

Son olarak, ey Siirtliler, böyle birşeyi bilip de susmak, suçu işlemekle eşdeğerdir benim ve diğer tüm İNSANların nazarında!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder